Montag, 20. August 2012

"LEDAI"

Štai šiuo metu jau 00:24 ir laikas eiti miegoti. Tad nerašysiu ilgai ir daug. Prieš kelias savaites man buvo užėjusi eilinė geismo šokoladui fazė ir buvau pakeliui ieškoti kokio gero brownies recepto. Bet tada.....tada aš užsukau į Bakerella puslapį ir akyse sužibėjo amerikoniškieji grožiai. O kai pamačiau šiuos "ledus", man buvo aišku, kad noriu tučtuojau kibti į malonųjį darbą :) Recepto nurodyta nebuvo, bet permečiau akimis puslapį ir kažkur užmačiau, kad masę cake pops galima daryti iš pyrago tešlos ir riebaus varškės kremo. To man užteko - nulėkiau į parduotuvę, nusipirkau biskvitinių sausainių, vaflinių ledų indelių, cukrinių papuošimų kepiniams bei tepamo varškės sūrio (riebaus, vokiškai Frischkäse, Doppelrahmstufe).


Receptas

 

"Ledų" masei

400 g biskvitinių sausainių
200 g riebaus tepamo varškės sūrio (pvz. Philadelphia)
3-4 v. š. kakavos
romo ar kito likerio (jei ne vaikams :))

Glaistui bei papuošimams

16 vaflinių indelių/ragelių ledams
apie 200 g baltojo šokolado
apie 100 g pieniško ar kartaus šokolado
cukrinių papuošimų, spalvotų dražė

Sausainius sutrupinkite, sumaišykite su kakava, romu bei varškes sūriu. Iš masės formuokite rutuliukus, pavoliokite juos išlydytame baltajame šokolade (medinių iešmelių pagalba), dėkite į vaflinius indelius, o kai sustings, puoškite lydytu pienišku ar karčiuoju šokoladu bei spalvingu kiču :)






 SKANAUS! 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen